Mydło z Olejkiem z Opuncji Figowej

Mimo, że nie jestem żadnym ekooszołomem bardzo lubię kosmetyki naturalne.
Do tego mam słabość do mydeł w kostce. Nie wiem dlaczego.
Być może dlatego, że zazwyczaj bosko pachną i cieszą oko.
Dlatego bardzo ucieszyłam się, gdy otrzymałam od sklepu EtnoBazar marokańskie
Mydło Z Olejkiem Z Opuncji Figowej.

Mydełko dotarło do mnie zapakowane w oryginalny kartonik odrobinę przywodzący na myśl miniony ustrój, na którym mój mężczyzna wyczytał jedynie angielskie „Soap with Cactus” i zapytał, czy będzie się musiał myć mydłem z kolcami.

mydETBAZSiedemdziesięcio pięcio gramowa kostka co prawda kolców nie posiada, jednak mimo to nie poraża urodą:
mydełko jest zielono-bure z brązowymi drobinkami, które na pierwszy rzut oka sprawiają wrażenie brudu, kostka jest nierówna, jakby byle jak ciosana, a i zapach nie powala (przypomina woń rozgrzanej plastikowej folii do zabezpiecza się różne przedmioty przed uszkodzeniem), do tego podczas użycia nie bardzo chce się to to pienić.


Jednak to wszystko jest nieważne.
Serio – patrząc na efekty, wszystkie wyżej wymienione cechy schodzą na dalszy plan. Mydełko rewelacyjnie nawilża, sprawia, że różne niepożądane niespodzianki znikają dosyć szybko, a cera przestaje być tłusta, a cienie pod oczami będące efektem nieprzespanych nocy stają się praktycznie niezauważalne.
Mówimy tutaj oczywiście o efektach uzyskiwanych przy regularnym, codziennym stosowaniu.
Same dobroczynne rewelacje za niewiele ponad dyszkę.
Uważam, że jest to kwota, którą warto wydać, bo mydło rzeczywiście spełnia obietnice złożone przez sklep. Do tego mydełko nie powoduje uczuleń ani podrażnień.

Skomentuj

