Logo Dla Blogera od Firmovo

logo-dla-blogera-636W zeszłym miesiącu agencja Firmovo ruszyła z inicjatywą
Logo Dla Blogera polegającą na bezpłatnym tworzeniu logo dla świeżynek stawiających pierwsze kroki w blogosferze, które jeszcze nie posiadają własnego znaku rozpoznawczego.

Jako, że Pozynegatywnik to blog nowością jeszcze pachnący to się zgłosiłam do pierwszej edycji akcji. Nie musiałam długo czekać, by w skrzynce znaleźć zwrotkę, w której zadano
mi kilka pytań, nienależących z resztą do najłatwiejszych, bo nie planuję dalekiej przyszłości mając świadomość, że życie szybko weryfikuje założenia i plany, a i wskazać mężczyźnie pokrótce, jaki kolor jest moim ulubionym też nie jest mi łatwo.

Przyznaję w tym miejscu, jestem pełna podziwu dla cierpliwości pana Jakuba, który to miał wątpliwą przyjemność czytać moje długaśne maile i absolutnie w żaden sposób nie okazał mi poirytowania, które, jestem tego pewna, w związku z tym wystąpiło.

Jako, że moje doświadczenie z firmami oferującymi takie usługi jest znikome,
to nazwę to tak – w taki sposób wyobrażam sobie profesjonalizm jakim wykazuje się zleceniobiorca wobec klienta, przy czym bez bicia się przyznaję, klientem jestem raczej ciężkiego kalibru 😉

Koniec końców, efekt jest taki, że w nagłówku i na cover photo fan-page’a bloga widzicie dzieło Firmowo, a bardzo zadowolona ja z czystym sumieniem Wam polecam ich usługi.
Możecie spróbować szczęścia w kolejnych edycjach akcji lub złożyć płatne zlecenie.

3 Komentarze

  1. Wcale nie było poirytowania, wręcz przeciwnie, wspominam kontakt bardzo miło 🙂 Cieszę się, że logo się spodobało i mam nadzieję, że będzie dobrze służyć.

  2. Świetnie wykonana robota, bardzo profesjonalnie to wygląda 🙂

    1. Różnica jak pomiędzy nocą a dniem 🙂 Cieszę się, że podoba się nie tylko mnie 😉

Skomentuj

